Op dit moment zijn lang nog niet alle media gedigitaliseerd. Toch wordt digitaal steeds meer de trend. Out of Home verandert dan ook langzaam in Digital Out of Home. Digitale buitenreclame biedt een hoop extra mogelijkheden, zoals het afspelen van animaties en het inspelen op de actualiteit, weersomstandigheden en tijdstip doormiddel van Programmatic Buying. Omdat wij uiteraard meegaan in deze trend hebben we hieronder alle digitale media gebundeld.

Klik hier voor meer

Billboards (digitaal)

Klik hier voor meer

Digital Inner City

Klik hier voor meer

Horeca Schermen (digitaal)

Klik hier voor meer

Mega Abri’s (digitaal)

Klik hier voor meer

Metro Abri’s (digitaal)

Klik hier voor meer

Metropole (digitaal)

Klik hier voor meer

NS Abri’s (digitaal)

Klik hier voor meer

NS Schermen (digitaal)

Klik hier voor meer

Reclamemasten (digitaal)

Klik hier voor meer

Toiletreclame (digitaal)

Klik hier voor meer

Winkelcentrum Abri’s (digitaal)

Klik hier voor meer

Winkelcentrum Schermen (digitaal)