Een effectieve reclamecampagne zonder Abri’s is feitelijk ondenkbaar. Abri’s ondersteunen uw campagnedoelstellingen dag en nacht en zijn – vrijwel overal waar openbaar vervoer is – inzetbaar. Een bijkomend voordeel is ook dat de consument vaak voldoende tijd heeft om de Abri reclame rustig te bekijken. Daardoor is interactie mogelijk waardoor Abri buitenreclame een totaal nieuwe dimensie krijgt.

Abri reclame onderscheidt zich door het grote formaat (ca. 2 m²) en de verlichte kwalitatieve weergave van de uiting. Daarnaast kan met bijvoorbeeld een QR-code contact met mobile devices, zoals telefoons gelegd worden. Daardoor kan de consument interactief met uw merk/product betrokken worden en op uw Call to Action ingaan. Dit maakt de Abri uw 24/7 verkoopinstrument op straat.

Ook als je geen gebruik van het openbaar vervoer maakt word je met Abri’s geconfronteerd. Door het uitstralende licht en het forse formaat is het een medium dat niet genegeerd kan worden. Wij helpen u graag op weg om alleen de allerbeste locaties uit het aanbod te selecteren.

Campagnemogelijkheden

Minimale campagneduur: 1 week
Aanvang campagne op dinsdag
Nationaal, regionaal en lokaal inzetbaar
Targeting op basis van doelgroep en/of POI
Selectieve campagnes mogelijk

Contact

Wil je meer weten over Abri reclame of een offerte aanvragen? Vul onderstaand contactformulier in of bel ons op 0512-583050

    Gerelateerde buitenreclame

    Abri’s (digitaal)

    Mupi’s

    Billboards