Adverteren op metrostations in Amsterdam en Rotterdam wordt steeds populairder. Naast hoogst kwalitatieve informatieoverdracht van de adverteerder draagt het medium steeds meer bij aan de decoratieve functie op de omgeving. Daarbij is het nieuwe digitale reclamenetwerk in staat om zich elk moment van de dag aan omgevingsfactoren aan te passen. De grote digitale schermen van elk 86” zijn onderling te koppelen, waardoor een enorme beeldimpact ontstaat.

Adverteerders op deze megaschermen adverteren 100% gericht. Precies op de tijd dat de doelgroep in beeld is wordt de reclame vertoont. Desgewenst in motion, want ‘digital’ biedt alle stills, animatie-, en videomogelijkheden die in de analoge versies slechts droombeelden waren.

Wie 500.000 passanten per dag op een imposante manier wil bereiken, doet er goed aan om digitale Metro Abri-reclame in het mediaplan op te nemen. We hebben alle locaties voor buitenreclame binnen de Metrostations in kaart gebracht en weten precies waar de mensenmassa’s haastig stromen en waar ze even tijd voor de omgeving hebben.

Campagnemogelijkheden

Zowel analoog als digitaal inzetbaar
Minimale campagneduur: 1 week (analoog)
Startdag campagne in overleg
Interactieve campagnes mogelijk
Selectieve campagnes mogelijk

Contact

Wil je meer weten over (digitale) reclame op metrostations of een offerte aanvragen? Vul onderstaand contactformulier in of bel ons op 0512-583050

    Gerelateerde buitenreclame

    Abri’s (digitaal)

    NS Abri’s

    NS Schermen