Met dagelijks meer dan 600.000 reizigers is het zeer aantrekkelijk te adverteren op 16 verschillende Metrostations in Amsterdam en Rotterdam. De digitale schermen staan voornamelijk op de perrons of de toegangsroutes hier naartoe. Zeker met de komst van de nieuw Noord/Zuidlijn in Amsterdam is het een zeer aantrekkelijke omgeving om te adverteren.

De digitale schermen bieden een hoop extra’s ten opzichte van de traditionele Abri. Zo is het mogelijk om alleen op specifieke tijdstippen te adverteren (dayparting) of in te spelen op de actualiteit. De digitale schermen worden steeds geavanceerder, zo is het in Amsterdam zelfs mogelijk 3 digitale Abri’s naast elkaar in te zetten!

 Het medium is flexibel in te zetten. Dit kan zowel los als in combinatie met andere media.

  • Dagelijks veel reizigers
  • Hoge contactfrequentie
  • 24/7 verlicht
  • (Interactieve) digitale uiting
  • Campagnetijd vanaf 1 week

Gerelateerde media

Metro Abri’s

NS Abri’s (digitaal)

NS Schermen (digitaal)

Contact

Stel hier je vraag of bel ons op 0512-583050

Technische specificaties

Klik op onderstaand PDF-bestand om de Technische specificaties van dit medium te openen.

Waarom Y Media Generation?

  • Gedegen onafhankelijk advies
  • Selectie van alleen de beste locaties
  • Persoonlijke controle op uitvoering