En weer vormde een tweetal cases het ultieme gelijk: door offline Out of Home (Clear Channel) met Online Mobile Digital te combineren is het effect van beide voorbeeld campagnes met sprongen vooruitgegaan. Met andere woorden: Een investering in deze vorm van Cross Mediale communicatie verdient zichzelf in no-time terug en gaat direct daarna revenuen opleveren.

Meer rendement uit uw reclamebudget.
De offline inzet betrof het Out of Home medium ‘Schoolboards’ waarvan er 1.030 respectievelijk 575 werden ingezet. De online inzet genereerde 175.821 respectievelijk 158.460 impressies. De doorklikfactor kwam door de gezamenlijke inzet met 0.18% ver boven het benchmark uit. Je kunt stellen dat de campagne op deze manier een hogere respons van 50% behaalt. En wat voor schoolboards geldt, geldt voor alle vormen van Out of Home reclame.

Wilt u ook door een slimme inzet van verschillende mediavormen meer uit uw reclamebudget halen? Laat ons het te verwachten resultaat aan u voorrekenen. Bel mij direct; John van der Burg 06 51 34 47 79.