Digitale buitenreclame

De digitalisering van het buitenreclame landschap heeft vele nieuwe mogelijkheden met zich meegebracht. Je vindt ze hieronder!

Digitale buitenreclame

Meten is weten! Bij Y Media Generation weten we zo goed als alles over het effect van een digitale buitenreclame campagne te vertellen. We bezitten van iedere Nederlandse buitenreclame-exploitant de meest actuele data en beheersen met maatwerk software de technieken om te berekenen hoeveel een buitenreclamecampagne aan de marketingdoelstellingen bijdraagt. De variabelen plaats, tijd, doelgroep, omstandigheden én uiteraard het te investeren budget worden met elkaar in relatie gebracht. Dit maakt digitale buitenreclame een zeer effectief manier van adverteren. Real-time kan een advertentie worden aangepast en bijgestuurd. Zo wordt iedere campagne zo effectief en inzichtelijk mogelijk besteed.

Nieuwtjes

Regenbillboard buitenreclame spectacular

Regenbillboard trekt de aandacht

| Innovatie, Nieuws | No Comments
Vakantie aanbieder Center Parcs speelde vorige maand wel heel creatief in op het treurige herfstweer van de afgelopen periode. Er werd een billboard ontwikkeld dat pas zichtbaar werd wanneer regendruppels het bord raakten. Knap staaltje techniek Op deze manier wilde het vakantiepark bezoekers attenderen op de warme temperaturen in het…
Interactieve Abri

Steun het goede doel terwijl je op de tram wacht

| Innovatie, Nieuws | No Comments
Een goede werelddaad verrichten, terwijl je op de tram of bus wacht? Dat kan tegenwoordig contactloos. De eerste 'contactloze-betaal- Abri' verrichtte dankbaar werk als collectebus 2.0 voor Justdiggit, een non-profitorganisatie die zich al jarenlang inzet voor een wereld met meer zuurstof, meer vegetatie en minder uitstoot van CO2. Geen irritatie…
NS perron reclame

Digital Out-of-Home bereikt Young Millennials als geen ander

| Innovatie, Nieuws | No Comments
Young Millennials is een moeilijk te bereiken doelgroep. Dat was al zo, en dat is het nu nog steeds. Of toch niet? Samsung zegt –op basis van onderzoek- een antwoord te hebben op dit lastige vraagstuk: Digital-Out-of-Home! Lastige doelgroep Young Millennials zijn geboren tussen 1980 en 2000 en zijn opgegroeid…

digitale buitenreclameDigitaal

Het hedendaags buitenreclame medialandschap raakt in rap tempo gedigitaliseerd. De ‘normale’ analoge reclamevlakken worden daardoor stuk voor stuk vervangen door digitale varianten. Door deze ontwikkeling dienen zich vele nieuwe mogelijkheden aan.

programmatic buying buitenreclameProgrammatic Buying

Programmatic Buying maakt het mogelijk realtime data te verbinden aan de inkoop van buitenreclame. Je kunt op deze manier gericht adverteren en inspelen op tijdstip, actualiteit en weersomstandigheden. Zodat je campagne nog waardevoller wordt!

augmented reality buitenreclameAugmented Reality

Deze techniek voegt een virtuele laag over de werkelijkheid. Het maakt het mogelijk om beelden te zien die er dus niet zijn. Dit kan bijvoorbeeld met digitale Abri’s, die met behulp van camera’s laten zien wat op straat gebeurt en daar vervolgens video’s in projecteert.

NFC

Near Field Communication is een zeer gebruiksvriendelijke manier om interactie met je doelgroep te verkrijgen. Wanneer een Smartphone geactiveerd is voor NFC, houd je deze in de buurt van een chip en er ontstaat een dialoog. Buitenreclame leent zicht hier uitstekend voor.

Beacons

Een draadloos apparaatje dat signalen uitzendt naar de directe omgeving via Bluetooth. Met je Smartphone kun je deze berichtjes tot op een afstand van wel 70 meter ontvangen. Hierdoor is het mogelijk informatie of aanbiedingen naar voorbijgangers te sturen.

geofence buitenreclameGeo Fencing

Geofencing is het virtueel afbakenen van een geografische gebied door middel van GPS. Na het afbakenen is het mogelijk je doelgroep binnen deze kaders op van allerlei manieren te bereiken. Zoals tekst-, e-mailberichten en advertenties op social media.

Heb je vragen over wat digitale buitenreclame voor uw onderneming kan betekenen, bel mij dan direct

Astrid de la Fosse 0512 58 30 50

of mail ons!