Disney heeft als eerste adverteerder gebruik gemaakt van de nieuwste Digitale Abri’s met touchscreens van Exterion Media. Daarmee had Disney een wereldprimeur in handen. De lancering van deze schermen vond plaats tijdens de premiere van de nieuwe Star Wars film ‘The Last Jedi’. Door middel van een persoonlijke handdruk op het scherm konden de vele tienduizenden bezoekers erachter komen of ze bij de Dark Side of bij de Light Side van de premiere hoorden.

Een groot bereik en een nog grotere impact.
Na de digitale handdruk en de selectie kwam er andere content beschikbaar op het scherm waar de bezoekers zelf doorheen konden bladeren. In totaal is de campagne zichtbaar geweest op 20 verschillende schermen, verspreid over het hele land waaronder Arnhem, Amstelveen, Haarlem, Nijmegen, Rotterdam en Utrecht. De campagne is gedurende een week lang zichtbaar geweest. Resultaten? De touchscreens zorgden voor 38.600 aanrakingen en de gemiddelde interactietijd bedraagt 1 minuut en 2 seconden per bezoeker!

Digitaal Out of Home biedt oneindig veel nieuwe mogelijkheden.
Digitale touchscreens zorgen voor een nieuwe manier van betrokkenheid. Digitaal biedt nieuwe mogelijk heden tot interactie, denk hierbij aan het spelen van games op de schermen, 360 graden content en het maken van selfies die direct gedeeld kunnen worden op social media.

Wil je ook zichtbaar zijn op deze schermen? Bel direct: John van der Burg 06 51 34 47 79