Y Media Generation Freaks

Scroll naar beneden en blijf op de hoogte van de laatste buitenreclame inspiratie!

Y Media Generation Freaks

De mogelijkheden op het gebied van Out of Home communicatie zijn eindeloos. Out of the box denken speelt hierin een grote rol. Een Abri, Mupi of Billboard wordt omgetoverd tot een ware ‘attractie’, zodat de vorm diepte en zeggenschap krijgt. Geluid, smaak, reuk en tast zullen hierin steeds vaker de standaard worden. Hierdoor verandert Out of Home communicatie in een spectaculair medium dat door het prikkelen van alle zintuigen op de ontvanger een adembenemende indruk achterlaat. De Y Media Generation Freaks gaat die wereld verkennen en uitbouwen. Deze creatieve manier van adverteren hebben we Spectaculars genoemd.

Cases

Door de jaren heen hebben we een hoop ervaring opgedaan wat betreft het creatief en effectief inzetten van Spectaculars. Hieronder vind je een aantal van onze campagnes.

Klik hier voor meer

Heel Holland Bakt

Klik hier voor meer

Grote Vriendelijke Reus

Klik hier voor meer

Cirque du Soleil

buitenreclame inspiratieOut of the box

We proberen altijd af te wijken van het bestaande denkkader, creativiteit en innovatie spelen hierin een belangrijke rol. Alle mogelijkheden komen op tafel en daarbij is niets te gek. Zo zorgen we er altijd voor dat je campagne een onuitwisbare indruk achter laat bij de doelgroep.

inspiratie buitenreclameZien

Zien is ongetwijfeld het belangrijkste zintuig met het ‘oog’ op Out of Home communicatie. Op wat we zien is namelijk erg veel invloed uit te oefenen. Vooral dingen die afwijken van de standaard vallen op. Spectaculars zijn een perfect medium om hierop in te spelen.

buitenreclame inspiratieGehoor

Geluid trekt altijd de aandacht; of het nou het vervelende geluid van je wekker is of je telefoon die overgaat. Het zorgt er te allen tijde voor dat je alert bent en weet wat er om je heen gebeurt. Geluid geeft een campagne daardoor altijd een hogere attentiewaarde!

spectacularsSmaak

Smaak is een primitief zintuig. Signalen worden minder bewust opgemerkt, maar roepen wel een bepaald gevoel of herinnering op. Denk aan een Abri die ijsjes uitdeelt wanneer het warmer dan 20 graden is in combinatie met een reisadvertentie. Je waant je al bijna op vakantie!

buitenreclame inspiratieReuk

Het enige zintuig waarop onze hersenen reageren voordat we nadenken is reuk. Met het reukorgaan onderscheiden we geuren die emoties versterken. Out of Home communicatie maakt steeds vaker gebruik van de toegevoegde waarde van geur. Zoals de Geurtram van omroep Max.

out of home inspiratieTast

De huid is het grootste orgaan van het menselijk lichaam, hiermee nemen we aanraking- en drukprikkels waar. Deze prikkels bieden veel mogelijkheden bij het inrichten van een spectacular. Denk aan een bushokje omgetoverd tot bioscoop inclusief comfortabele bioscoopstoelen.

Heb je vragen over wat wij allemaal voor je kunnen betekenen, bel mij dan direct

Astrid de la Fosse 0512 58 30 50

of mail!

How we decorate the world

Al onze ervaring hebben wij samengevoegd in een interessant boekje vol buitenreclame inspiratie. Je leest hierin onder andere hoe buitenreclame creatief kan worden ingezet. Vul hieronder je gegevens in en wij sturen je de PDF versie zo spoedig mogelijk toe!

Nieuwsbrief Y Media Generation

Naam*

E-mailadres*

Bedrijfsnaam