Met jaarlijks ruim 68 miljoen passagiers is Amsterdam Airport Schiphol veruit de grootste luchthaven van Nederland en daarnaast een van de belangrijkste luchthavens van Europa. Met een gemiddelde wachttijd van 2,5 wordt vrijwel iedere passagier bereikt.

De mogelijkheden om te adverteren op Schiphol zijn eindeloos, in totaal hangen er zo’n 1100 schermen. Ze zijn het best onder te verdelen in de volgende categorieën: Masten, Digital schermen, Lightboxen, Abri’s, Giant banners, Concepts (pop-up) en Specials.

Schiphol biedt vele mogelijkheden op het gebied van digitaal adverteren. Denk hierbij aan Programmatic Buying & Adaptive Planning. Deze technieken maken het mogelijk je campagne aan te passen op onder andere relevantie, tijdstip en doelgroep.

  • Grootste luchthaven van Nederland
  • 68 miljoen passagiers per jaar
  • Gigantisch media-aanbod
  • Gemiddelde wachttijd van 2,5 uur
  • Programmatic Buying
  • Adaptive Planning
  • Campagnetijd vanaf 1 week

Gerelateerde media

Eindhoven Airport

Rotterdam The Hague Airport

Reclamemasten (digitaal)

Contact

Stel hier je vraag of bel ons op 0512-583050

Technische specificaties

Omdat de formaten op Schiphol Airport nogal van elkaar kunnen verschillen hebben we hier geen standaard specificaties voor. Neem hiervoor contact met ons op!

Waarom Y Media Generation

  • Onafhankelijk
  • A-locaties
  • Persoonlijk