Doelgroepgericht adverteren in speelparadijzen. Dankzij het landelijke netwerk van zo’n 65 grote overdekte speelparadijzen worden per jaar door meer dan 6 miljoen ouders met kinderen –van 0 tot 12 jaar- bezocht.

35% van de bezoekers zijn ouders. Deze groep blijft tijdens het bezoek gemiddeld 3 uur op de locatie waardoor de uiting altijd wordt gezien. Dit kan doormiddel van Abri-uitingen, folder-presentatiewand, Narrowcasting en Sampling.

De speelparadijzen hebben een landelijke spreiding, hierdoor kan op nationaal, regionaal en lokaal niveau worden geadverteerd.

  • Landelijk netwerk
  • Captive Audience
  • Doelgroep gericht
  • 65 overdekte speelparadijzen
  • Campagnetijd vanaf 4 weken

Gerelateerde media

Toiletpanelen

Horeca (digitaal)

Winkelcentra Abri’s (digitaal)

Contact

Stel hier je vraag of bel ons op 0512-583050

Technische specificaties

Klik op onderstaand PDF-bestand om de Technische specificaties van dit medium te openen.

Waarom Y Media Generation

  • Onafhankelijk
  • A-locaties
  • Persoonlijk