Met dagelijks meer dan 500.000 reizigers is het zeer aantrekkelijk te adverteren op 16 verschillende Metrostations in Amsterdam en Rotterdam. De digitale schermen staan voornamelijk op de perrons of de toegangsroutes hier naartoe.

De digitale schermen bieden een hoop extra’s ten opzichte van de traditionele Abri. Zo is het mogelijk om alleen op specifieke tijdstippen te adverteren (dayparting) of in te spelen op de actualiteit.

 Het medium is flexibel in te zetten. Dit kan zowel los als in combinatie met andere media.

  • Dagelijks veel reizigers
  • Hoge contactfrequentie
  • 24/7 verlicht
  • (Interactieve) digitale uiting
  • Campagnetijd vanaf 1 week

Gerelateerde media

Metro Abri’s

NS Abri’s (digitaal)

NS Schermen (digitaal)

Contact

Stel hier je vraag of bel ons op 0512-583050

Technische specificaties

Klik op onderstaand PDF-bestand om de Technische specificaties van dit medium te openen.

Waarom Y Media Generation

  • Onafhankelijk
  • A-locaties
  • Persoonlijk