Station reclame kan uw campagne een enorme boost geven. Per dag staan zo’n 1,2 miljoen reizigers gemiddeld een minuut of zeven stil op de NS-perrons in Nederland. Terwijl de treinen voorbijrazen doet u ze op zo’n moment een plezier door een digitale still, animatie of video van uw product te tonen (80% stelt deze reclamevorm op prijs). Omdat ook bekend is welke reizigers op welke momenten op welke van de 300 stations op hun trein staan te wachten, kunt u het juiste reclame-tijdmoment zelf bepalen. Een digitale Abri campagne op de NS-stations in Nederland sluit budgetverspilling op die manier grotendeels uit!

De digitale NS Abri’s vertonen uw reclames non-stop 24/7 en 365 dagen per jaar. Uw campagne staat bij de spoorwegen dus nooit stil. Bovendien biedt de digitale Abri mogelijkheden tot directe interactie. Reizigers kunnen ter plaatse via de Abri contact met hun smartphone leggen. De digitale Abri wordt op die manier een verkoopkiosk op het NS-station. Waar vindt u nog een plaats waar 1,2 miljoen passanten zoveel tijd voor uw product nemen?

Campagnemogelijkheden

Verschijningsvorm: alleen digitaal
Minimale campagneduur: 1 week
Aanvang campagne op maandag
Nationaal, regionaal en lokaal inzetbaar
Selectieve campagnes mogelijk

Contact

Wil je meer weten over Station reclame of een offerte aanvragen? Vul onderstaand contactformulier in of bel ons op 0512-583050

    Gerelateerde buitenreclame

    Abri’s (digitaal)

    Metro Abri’s

    NS Schermen