Met dagelijks ruim 1,2 miljoen reizigers is het zeer aantrekkelijk te adverteren op NS stations. De digitale schermen staan strategisch geplaatst op de perrons of de toegangsroutes hier naartoe. Met een gemiddelde wachttijd van 7 minuten op is uw campagne niet te missen.

De digitale schermen bieden een hoop extra’s ten opzichte van de traditionele Abri. Zo is het mogelijk om alleen op specifieke tijdstippen te adverteren (dayparting) of in te spelen op de actualiteit. Daarnaast kun je doormiddel van video’s veel meer laten zien dan met statische beelden.

Het medium is flexibel in te zetten. Dit kan zowel los als in combinatie met andere media.

  • 1,2 miljoen passanten per dag
  • Hoge contactfrequentie
  • (Interactieve) digitale uiting
  • 24/7 verlicht
  • Campagnetijd vanaf 1 week

Gerelateerde media

Metro Abri’s (digitaal)

NS Abri’s

NS Spreads

Contact

Stel hier je vraag of bel ons op 0512-583050

Technische specificaties

Klik op onderstaand PDF-bestand om de Technische specificaties van dit medium te openen.

Waarom Y Media Generation

  • Onafhankelijk
  • A-locaties
  • Persoonlijk