Groot adverteerder MediaMarkt weet haarfijn uit te leggen welke media-investeringen wel of geen (of te weinig) rendement opleveren. Met die rationele kennis is de keuze voor het meest effectieve medium snel gemaakt. Door op zeker te spelen wordt iedere vorm van media-inzet daarom nauwkeurig gevolgd. Ook Digital Out of Home (DOOH), een betrekkelijk nieuwe variant in het brede medialandschap van MediaMarkt.

Alleen het beste media-resultaat telt. Digital Out of Home scoort een hoge bijdrage!
Voor het eerst heeft MediaMarkt, naast tv en Online-video, ook Digital Out of Home (DOOH) ingezet. De campagne is met bewegende beelden zichtbaar geweest op 800 digitale schermen, op NS-stations en in winkelcentra. Met een bereik van 50% in de randstad en een hoog bereik onder jongeren wordt dit beoordeeld als een waardevolle toevoeging.

Bewegende beelden trekken veel meer aandacht.
Er is gebruik gemaakt van een innovatieve onderzoeksmethode waarbij online- en offline contacten zijn gecombineerd. Uit dit onderzoek is gebleken dat de campagneherkenning sterk gestimuleerd is door tv of Digital Out of Home. Digital Out of Home zorgt dus voor een stijging in campagneherkenning en heeft voornamelijk de jonge doelgroep in de Randstad (die tv gemist heeft) opgevuld.

Y Media Generation kan u alles vertellen over de meest effectieve vorm van Out of Home media-inzet. Wij kunnen u voorrekenen welke mix van on- en offlinecommunicatie het beste resultaat biedt. Ook voor kleinere budgetten werkt ons advies. Neem contact met ons op, dan rekenen wij dit vrijblijvend aan u voor. Bel mij direct; John van der Burg 06 51 34 47 79.