Y Media Generation Nerds

De Nerds zijn de Wish Kids van de samenleving. Scroll naar beneden en kijk wat hun wereld voor jou kan betekenen!

Y Media Generation Nerds

Meten is weten! De Nerds bij Y Media Generation weten u zo goed als alles over het effect van een Out of Home campagne te vertellen. Zij bezitten van iedere Nederlandse buitenreclame-exploitant de meest actuele data en beheersen met maatwerk software de technieken om te berekenen hoeveel een buitenreclamecampagne aan de marketingdoelstellingen bijdraagt. De variabelen plaats, tijd, doelgroep, omstandigheden én uiteraard het te investeren budget worden met elkaar in relatie gebracht. Een effectieve Out of Home campagne is daarmee een wetenschap geworden waar complexe rekenprogramma’s in een mum van tijd het juiste advies voor geven. Zo wordt iedere Out of Home campagne zo effectief en inzichtelijk mogelijk besteed.

Nerds nieuws

The Giant Amsterdam Arena Boulevard

Nieuwe Out of Home toepassingen

| Innovatie, Nieuws | No Comments
De Out of Home markt blijft maar groeien en daarmee ook de toepassingen. Op digitaal vlak volgen de innovaties elkaar in snel tempo. Maar ook nieuwe vormen van traditionele media dienen zich nog steeds aan. Sinds kort is het naast Hekwerkbanners ook mogelijk om een gigantische raamsticker in te zetten:…
programmatic buying winkelcentrum

Doelgroepgericht adverteren met Programmatic Buying!

| Innovatie, Nieuws | No Comments
Met Programmatic Buying bepaalt de adverteerder voor 100% wanneer zijn/haar product in beeld gebracht moet worden. Want waarom zou je nog 24/7 zichtbaar zijn als je verkoop van tijds- of weersomstandigheden afhankelijk is. Je verkoopt nou eenmaal meer paraplus als het regent en meer ijs als de zon schijnt. En niet…
Star Wars the last jedi digitale abri's

Digitale Abri’s promoten the Last Jedi

| Innovatie, Nieuws | No Comments
Disney heeft als eerste adverteerder Digitale Abri's ingezet ter promotie van haar nieuwe Star Wars film. Daarmee had Disney een wereldprimeur in handen. De lancering van de nieuwe Touchscreen schermen van Exterion Media vond plaats tijdens de premiere van de nieuwe Star Wars film ‘The Last Jedi’. Door middel van een…

Digitaal

Het hedendaags Out of Home medialandschap raakt in rap tempo gedigitaliseerd. De ‘normale’ analoge reclamevlakken worden daardoor stuk voor stuk vervangen door digitale varianten. Door deze ontwikkeling dienen zich vele nieuwe mogelijkheden aan

Programmatic Buying

Programmatic Buying maakt het mogelijk realtime data te verbinden aan de inkoop van Out of Home communicatie. Je kunt op deze manier gericht adverteren en inspelen op tijdstip, actualiteit en weersomstandigheden. Zodat je campagne nog waardevoller wordt!

Augmented Reality

Deze techniek voegt een virtuele laag over de werkelijkheid. Het maakt het mogelijk om beelden te zien die er dus niet zijn. Dit kan bijvoorbeeld met digitale Abri’s, die met behulp van camera’s laten zien wat op straat gebeurt en daar vervolgens video’s in projecteert

NFC

Near Field Communication is een zeer gebruiksvriendelijke manier om interactie met je doelgroep te verkrijgen. Wanneer een Smartphone geactiveerd is voor NFC, houd je deze in de buurt van een chip en er ontstaat een dialoog. OOH leent zicht hier uitstekend voor

Beacons

Een draadloos apparaatje dat signalen uitzendt naar de directe omgeving via Bluetooth. Met je Smartphone kun je deze berichtjes tot op een afstand van wel 70 meter ontvangen. Hierdoor is het mogelijk informatie of aanbiedingen naar voorbijgangers te sturen

Geo Fencing

Geofencing is het virtueel afbakenen van een geografische gebied door middel van GPS. Na het afbakenen is het mogelijk je doelgroep binnen deze kaders op van allerlei manieren te bereiken. Zoals tekst-, e-mailberichten en push notificaties op je smartphone

Heb je vragen over wat wij allemaal voor je kunnen betekenen, bel mij dan direct

Astrid de la Fosse 0512 58 30 50

of mail!