Uitgaand publiek wil liever niet met platte reclames belast worden. Traditionele reclame werkt dan averechts. De hypermoderne binnenreclame screens die je tegenwoordig in de trendy horecagelegenheden tegenkomt geven de bezoekers relevante content. En kijk… dat valt in de smaak!

Horeca schermen zijn niet geschikt voor flikkerende aanbiedingen, niet voor beloftes, niet voor stuntprijzen en niet voor allerlaatste kansen. De schermen zijn veel meer decoratie van de omgeving en zorgen voor sfeer en ambiance van de horecagelegenheid. De 43” schermen en uitingen voegen in telkens 40 seconden video of animatie iets toe. Dan wordt reclame ook voor de kritische bezoeker interessant.

Wie toch graag ‘twee voor de prijs van één’ wil communiceren, kan in de horeca letterlijk de pot op. Toiletreclame en digitale Toiletreclame leent zich namelijk veel beter voor harde acties. Tussen het een en het ander zit natuurlijk nog een wereld aan mogelijkheden. Als de communicatie door Y Media Generation volledig op de aandacht van de bezoekers wordt afgestemd, is de kans van slagen optimaal.

Gerelateerde buitenreclame

Abri’s (digitaal)

Studi’s

Toiletreclame

Contact

Wil je meer weten over binnenreclame via Horeca schermen of een offerte aanvragen? Vul onderstaand contactformulier in of bel ons op 0512-583050