Opdrachtgever:
Floryn
Campagnegebied:
Amsterdam
Mediatypen:
Abri’s & Billboards
Doelgroep:
MKB-Nederland
Targetting:
Bedrijven- en industrieterreinen en toegangswegen hiernaartoe
Doelstelling campagne
Floryn wil doormiddel van buitenreclame haar brand onder de aandacht brengen bij MKB-Nederland. Om deze doelgroep effectief te bereiken besteed Floryn zijn branding budgetten niet rücksichtslos aan massamedia: “Omdat we die budgetten niet hebben, maar vooral omdat het slimmer kan”. De gezamenlijke strategie die we met Floryn hebben gevolgd was dan ook gebaseerd op maximale exposure in compacte kerngebieden.
Out of Home planningstool
De doelgroep van Floryn is vaak onderweg en legt daarbij voorspelbare routes af. Deze routes hebben we aan de hand van onze Out-of-Home planningstool in kaart gebracht om vervolgens een weloverwogen mediakeuze te maken. Om de doelgroep zo effectief mogelijk te kunnen bereiken hebben we daarom alleen Abri’s en Billboards ingezet die in onze planningstool als ‘goed’ zijn beoordeeld, waarbij we de locaties van de Abri’s per week hebben laten rouleren om ‘billboard-blindheid’ te voorkomen. In totaal zijn er voor de campagne 24 verschillende versies drukwerk ingezet, verspreid over 324 verschillende Out-of-Home objecten.
Campagnefoto’s.
Vrijblijvend buitenreclame-advies.
Benieuwd geworden naar onze mogelijkheden? Neem contact met ons op!