InnovatieNieuws

De Avenue brengt Buitenreclame naar een hoger niveau

Het allereerste digitale full HD portrait display van Nederland is een feit. Met zijn indrukwekkende formaat en toplocatie nabij het Leidseplein in Amsterdam is ‘de Avenue’ een heuse blikvanger. Het object is zowel voor voetgangers, fietsers als automobilisten uitstekend zichtbaar en ziet er ook nog eens fantastisch uit! Realtime communicatie…
Yoni Fiene
14 augustus 2018
InnovatieNieuws

Nieuwe Out of Home toepassingen

De Out of Home markt blijft maar groeien en daarmee ook de toepassingen. Op digitaal vlak volgen de innovaties elkaar in snel tempo. Maar ook nieuwe vormen van traditionele media dienen zich nog steeds aan. Sinds kort is het naast Hekwerkbanners ook mogelijk om een gigantische raamsticker in te zetten:…
Yoni Fiene
5 juni 2018
Nieuws

Creatieve do’s & don’ts digitale buitenreclame

Digital buitenreclame, oftewel Digital Out of Home (DOoH) wint steeds meer terrein ten opzichte van traditionele buitenreclame. Op dit moment komt al ruim 20% van de totale kosten in het Out of Home landschap voor rekening van DOOH. Toch zijn de mogelijkheden nog niet bij iedereen bekend en dat is…
Yoni Fiene
5 juni 2018
Nieuws

Digital Out of Home wint terrein

Onlangs publiceerde Fonk het Out of Home Onderzoek 2018*. Conclusie: de totale Out of Home branche zit wederom in de lift en weet zich op mediagebied sterk te presenteren door een groeiend aantal nieuwe exploitanten. Dankzij de opmars van digital weten ook nieuwkomers zich een plaats in de markt te…
Yoni Fiene
3 juni 2018
Nieuws

Prominente verschijning in Amsterdam

Amsterdam kent veel groot formaat reclamezuilen, denk hierbij aan Billboards, Premiere Billboards, Steigerdoeken, de Veerpont en nog veel meer. Vanaf 1 mei wordt hier een nieuwe optie aan toegevoegd, namelijk: busreclame Amsterdam! Deze opvallende vorm van buitenreclame is niet nieuw in Nederland, maar nu dus wel in Amsterdam. Het zal gaan…
Yoni Fiene
25 april 2018
InnovatieNieuws

Doelgroepgericht adverteren met Programmatic Buying!

Met Programmatic Buying bepaalt de adverteerder voor 100% wanneer zijn/haar product in beeld gebracht moet worden. Want waarom zou je nog 24/7 zichtbaar zijn als je verkoop van tijds- of weersomstandigheden afhankelijk is. Je verkoopt nou eenmaal meer paraplus als het regent en meer ijs als de zon schijnt. En niet…
Yoni Fiene
25 april 2018
InnovatieNieuws

Digitale Abri’s promoten the Last Jedi

Disney heeft als eerste adverteerder Digitale Abri's ingezet ter promotie van haar nieuwe Star Wars film. Daarmee had Disney een wereldprimeur in handen. De lancering van de nieuwe Touchscreen schermen van Exterion Media vond plaats tijdens de premiere van de nieuwe Star Wars film ‘The Last Jedi’. Door middel van een…
Yoni Fiene
24 april 2018
Nieuws

Loop binnen met buitenreclame

Effectief adverteren maakt het mogelijk het maximale rendement uit je campagne te halen. Wist je bijvoorbeeld dat mensen hun salaris eerder uitgeven als dat net is uitgekeerd? De helft van de bevolking laat het net overgemaakte geld maar liefst 25% meer en makkelijker rollen dan in de weken waarin geen…
Yoni Fiene
26 maart 2018