Nieuws 28 september 2018

Sommige dingen moet je groot zien. Heel groot!

Als je echt iets belangrijkst te vertellen hebt kun je dat maar het beste heel hard roepen of heel groot laten zien. Dat 'groot zien' moet de gedachte achter de locatiekeuze van dit medium zijn geweest. Op 15 locaties in 3 Nederlandse steden geven zij Out of Home adverteerders de…
Yoni Fiene
28 september 2018
InnovatieNieuws 28 september 2018

Steun het goede doel terwijl je op de tram wacht

Een goede werelddaad verrichten, terwijl je op de tram of bus wacht? Dat kan tegenwoordig contactloos. De eerste 'contactloze-betaal- Abri' verrichtte dankbaar werk als collectebus 2.0 voor Justdiggit, een non-profitorganisatie die zich al jarenlang inzet voor een wereld met meer zuurstof, meer vegetatie en minder uitstoot van CO2. Geen irritatie…
Yoni Fiene
28 september 2018
Nieuws 25 september 2018

Out of Home verdient beter

Grote media zoals Print & televisie hebben het steeds lastiger om bereik te genereren. Dit komt enerzijds door een verandering van het lees- en kijkgedrag. Maar ook doordat mensen tegenwoordig veel meer onderweg zijn. Hier profiteert (digital) Out of Home optimaal van. Online en Out of Home; de perfecte combinatie…
Yoni Fiene
25 september 2018
InnovatieNieuws 17 augustus 2018

Digital Out-of-Home bereikt Young Millennials als geen ander

Young Millennials is een moeilijk te bereiken doelgroep. Dat was al zo, en dat is het nu nog steeds. Of toch niet? Samsung zegt –op basis van onderzoek- een antwoord te hebben op dit lastige vraagstuk: Digital-Out-of-Home! Lastige doelgroep Young Millennials zijn geboren tussen 1980 en 2000 en zijn opgegroeid…
Yoni Fiene
17 augustus 2018
InnovatieNieuws 14 augustus 2018

De Avenue brengt Buitenreclame naar een hoger niveau

Het allereerste digitale full HD portrait display van Nederland is een feit. Met zijn indrukwekkende formaat en toplocatie nabij het Leidseplein in Amsterdam is ‘de Avenue’ een heuse blikvanger. Het object is zowel voor voetgangers, fietsers als automobilisten uitstekend zichtbaar en ziet er ook nog eens fantastisch uit! Realtime communicatie…
Yoni Fiene
14 augustus 2018
InnovatieNieuws 5 juni 2018

Nieuwe Out of Home toepassingen

De Out of Home markt blijft maar groeien en daarmee ook de toepassingen. Op digitaal vlak volgen de innovaties elkaar in snel tempo. Maar ook nieuwe vormen van traditionele media dienen zich nog steeds aan. Sinds kort is het naast Hekwerkbanners ook mogelijk om een gigantische raamsticker in te zetten:…
Yoni Fiene
5 juni 2018
Nieuws 5 juni 2018

Creatieve do’s & don’ts digitale buitenreclame

Digital buitenreclame, oftewel Digital Out of Home (DOoH) wint steeds meer terrein ten opzichte van traditionele buitenreclame. Op dit moment komt al ruim 20% van de totale kosten in het Out of Home landschap voor rekening van DOOH. Toch zijn de mogelijkheden nog niet bij iedereen bekend en dat is…
Yoni Fiene
5 juni 2018
Nieuws 3 juni 2018

Digital Out of Home wint terrein

Onlangs publiceerde Fonk het Out of Home Onderzoek 2018*. Conclusie: de totale Out of Home branche zit wederom in de lift en weet zich op mediagebied sterk te presenteren door een groeiend aantal nieuwe exploitanten. Dankzij de opmars van digital weten ook nieuwkomers zich een plaats in de markt te…
Yoni Fiene
3 juni 2018
Nieuws 25 april 2018

Prominente verschijning in Amsterdam

Amsterdam kent veel groot formaat reclamezuilen, denk hierbij aan Billboards, Premiere Billboards, Steigerdoeken, de Veerpont en nog veel meer. Vanaf 1 mei wordt hier een nieuwe optie aan toegevoegd, namelijk: busreclame Amsterdam! Deze opvallende vorm van buitenreclame is niet nieuw in Nederland, maar nu dus wel in Amsterdam. Het zal gaan…
Yoni Fiene
25 april 2018