Nieuws

Prominente verschijning in Amsterdam

Amsterdam kent veel groot formaat reclamezuilen, denk hierbij aan Billboards, Premiere Billboards, Steigerdoeken, de Veerpont en nog veel meer. Maar vanaf 1 mei is het ook mogelijk om te adverteren op bussen in deze regio. Het zal gaan om de bussen van GVB die dienstdoen in de regio Amsterdam. Vooralsnog is…
Yoni Fiene
25 april 2018
Nieuws

Adverteren wanneer de doelgroep in beeld is!

Met Out of Home Programmic Buying bepaalt de adverteerder voor 100% wanneer zijn/haar product in beeld gebracht moet worden. Want waarom zou je nog 24/7 zichtbaar zijn als je verkoop van tijds- of weersomstandigheden afhankelijk is. Je verkoopt nou eenmaal meer paraplus als het regent en meer ijs als de zon…
Yoni Fiene
25 april 2018
Nieuws

Digitale Interactie met bezoekers Last Jedi

Disney heeft als eerste adverteerder gebruik gemaakt van de nieuwste Digitale Abri’s met touchscreens van Exterion Media. Daarmee had Disney een wereldprimeur in handen. De lancering van deze schermen vond plaats tijdens de premiere van de nieuwe Star Wars film ‘The Last Jedi’. Door middel van een persoonlijke handdruk op het scherm…
Yoni Fiene
24 april 2018
Nieuws

Loop binnen met buitenreclame

Wist je dat mensen hun salaris eerder uitgeven als dat net is uitgekeerd? De helft van de bevolking laat het net overgemaakte geld maar liefst 25% meer en makkelijker rollen dan in de weken waarin geen salaris wordt uitbetaald. Vooral de eerste week na Payday spant daarbij de kroon. Dan…
Yoni Fiene
26 maart 2018
Nieuws

JCDecaux neemt in Amsterdam het openbaar vervoer

Amsterdam is gezegend met een goed en breed opgezet openbaar vervoersnetwerk. Als inwoner, bezoeker of toerist kun je letterlijk dag- en nacht alle kanten op en dus overal in de stad komen. Dat betekent ook dat alle vormen van openbaar vervoer in de hele stad door Jan en alleman goed…
Yoni Fiene
16 maart 2018
Nieuws

MediaMarkt kiest digitale eieren voor haar mediabudget

Groot adverteerder MediaMarkt weet haarfijn uit te leggen welke media-investeringen wel of geen (of te weinig) rendement opleveren. Met die rationele kennis is de keuze voor het meest effectieve medium snel gemaakt. Door op zeker te spelen wordt iedere vorm van media-inzet daarom nauwkeurig gevolgd. Ook Digital Out of Home…
Yoni Fiene
13 maart 2018
Nieuws

De kracht van Out of Home wordt versterkt door Cross Media

En weer vormde een tweetal cases het ultieme gelijk: door offline Out of Home (Clear Channel) met Online Mobile Digital te combineren is het effect van beide voorbeeld campagnes met sprongen vooruitgegaan. Met andere woorden: Een investering in deze vorm van Cross Mediale communicatie verdient zichzelf in no-time terug en…
Yoni Fiene
8 maart 2018
Nieuws

Programmatic Buying zit in de lift

Het zal je niet verbazen dat Programmatic buying –ookwel realtime bidding- de laatste jaren bezig is aan een grote opmars. De uitingen worden steeds scherper en de technologie geeft Out of Home communicatie een flinke boost. Het grote voordeel is de mogelijkheid om in te spelen op de actualiteit en…
Yoni Fiene
1 maart 2018
Nieuws

Out of Home trends 2018

(Digital) Out of Home communicatie is nog steeds razend populair. Met alle ontwikkelingen die op dit moment gaande zijn worden ook de toepassingen steeds verfijnder. Ook dit jaar zal dat weer het geval zijn. Hieronder lees je alle Out of Home trends 2018! Locatie wordt mainstream Adverteerders die dynamische campagnes…
Yoni Fiene
28 februari 2018