InnovatieNieuws

Nieuwe Out of Home toepassingen

De Out of Home markt blijft maar groeien en daarmee ook de toepassingen. Op digitaal vlak volgen de innovaties elkaar in snel tempo. Maar ook nieuwe vormen van traditionele media dienen zich nog steeds aan. Sinds kort is het naast Hekwerkbanners ook mogelijk om een gigantische raamsticker in te zetten:…
Yoni Fiene
5 juni 2018
Nieuws

Creatieve do’s & don’ts digitale buitenreclame

Digital buitenreclame, oftewel Digital Out of Home (DOoH) wint steeds meer terrein ten opzichte van traditionele buitenreclame. Op dit moment komt al ruim 20% van de totale kosten in het Out of Home landschap voor rekening van DOOH. Toch zijn de mogelijkheden nog niet bij iedereen bekend en dat is…
Yoni Fiene
5 juni 2018
Nieuws

Digital Out of Home wint terrein

Onlangs publiceerde Fonk het Out of Home Onderzoek 2018*. Conclusie: de totale Out of Home branche zit wederom in de lift en weet zich op mediagebied sterk te presenteren door een groeiend aantal nieuwe exploitanten. Dankzij de opmars van digital weten ook nieuwkomers zich een plaats in de markt te…
Yoni Fiene
3 juni 2018
Nieuws

Prominente verschijning in Amsterdam

Amsterdam kent veel groot formaat reclamezuilen, denk hierbij aan Billboards, Premiere Billboards, Steigerdoeken, de Veerpont en nog veel meer. Vanaf 1 mei wordt hier een nieuwe optie aan toegevoegd, namelijk: busreclame Amsterdam! Deze opvallende vorm van buitenreclame is niet nieuw in Nederland, maar nu dus wel in Amsterdam. Het zal gaan…
Yoni Fiene
25 april 2018
InnovatieNieuws

Doelgroepgericht adverteren met Programmatic Buying!

Met Programmatic Buying bepaalt de adverteerder voor 100% wanneer zijn/haar product in beeld gebracht moet worden. Want waarom zou je nog 24/7 zichtbaar zijn als je verkoop van tijds- of weersomstandigheden afhankelijk is. Je verkoopt nou eenmaal meer paraplus als het regent en meer ijs als de zon schijnt. En niet…
Yoni Fiene
25 april 2018
InnovatieNieuws

Digitale Abri’s promoten the Last Jedi

Disney heeft als eerste adverteerder Digitale Abri's ingezet ter promotie van haar nieuwe Star Wars film. Daarmee had Disney een wereldprimeur in handen. De lancering van de nieuwe Touchscreen schermen van Exterion Media vond plaats tijdens de premiere van de nieuwe Star Wars film ‘The Last Jedi’. Door middel van een…
Yoni Fiene
24 april 2018
Nieuws

Loop binnen met buitenreclame

Effectief adverteren maakt het mogelijk het maximale rendement uit je campagne te halen. Wist je bijvoorbeeld dat mensen hun salaris eerder uitgeven als dat net is uitgekeerd? De helft van de bevolking laat het net overgemaakte geld maar liefst 25% meer en makkelijker rollen dan in de weken waarin geen…
Yoni Fiene
26 maart 2018
Nieuws

JCDecaux regelt vervoersreclame in Amsterdam

Vervoersreclame in Amsterdam is een geweldige manier je product of dienst onder de aandacht te brengen. De hoofdstad is namelijk is gezegend met een goed en breed opgezet openbaar vervoersnetwerk. Als inwoner, bezoeker of toerist kun je letterlijk dag- en nacht alle kanten op en dus overal in de stad…
Yoni Fiene
16 maart 2018
Nieuws

MediaMarkt kiest voor digitaal adverteren

Digitaal adverteren is al lang niet nieuw meer en het aanbod wordt steeds groter. Groot adverteerder MediaMarkt weet haarfijn uit te leggen welke media-investeringen wel of geen rendement opleveren. Met die kennis is de keuze voor het meest effectieve medium snel gemaakt. Door op zeker te spelen wordt iedere vorm…
Yoni Fiene
13 maart 2018