Opdrachtgever:
Podimo
PODIMO - STIJN, TOBI & JEPPE SHOW / CASE
Campagnegebied:
Landelijk
Mediatypen:
Speciaalzuilen, digitale Abri’s , analoge Abri’s en digitale metro schermen (klein + groot formaat)
Doelgroep:
M/V 18-75 jaar
Prominent zichtbaar
De campagne ter promotie van De Stijn, Tobi en Jeppe Show was zichtbaar in een tiental steden waaronder Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht en Groningen, waarbij de hoofdfocus op Amsterdam lag. Hier werden naast de analoge en digitale Abri’s ook speciaalzuilen en digitale schermen in de metro ingezet. De locaties waar zowel de analoge als digitale media zichtbaar waren hebben we zorgvuldig geselecteerd aan de hand van onze Out-of-Home planningstool.
Combinatie analoge en digitale media
De basis van deze nationale campagne bestond uit 750 selectief geselecteerde analoge Abri’s, om een goede zichtbaarheid in het stadscentrum van Amsterdam, Rotterdam en Den Haag te garanderen zijn digitale Abri’s ingezet. De speciaalzuilen en groot formaat digitale schermen zijn in Amsterdam toegevoegd om de impact te vergroten.
Campagnefoto’s.
Vrijblijvend buitenreclame-advies.
Benieuwd geworden naar onze mogelijkheden? Neem contact met ons op!