De meeste campagnes zijn maar gedurende een korte periode actueel, denk aan een filmrelease. Andere campagnes lenen zich juist uitstekend voor een langere zichtbaarheid. Hiervoor kan een Always-on campagne erg interessant zijn.
Always-on campagnes creëren een aanhoudend en langdurig effect, doordat mensen herhaaldelijk worden blootgesteld aan hetzelfde merk. Dit kan de naamsbekendheid van merken vergroten en de boodschap beter laten doordringen bij het publiek. Dit is op dit moment al mogelijk op de digitale netwerken op de straatabri’s, NS-station abri’s, Winkelcentra abri’s, Metro abri’s, Tankstation abri’s en op de Reclamemasten.
De kosten/CPM voor Always On campagnes ligt aanmerkelijk lager dan bij reguliere campagnes, dit geldt voor een aantal netwerken alleen voor uitingen zonder zogenaamde Call to Action/CTA.
Meer weten?
Wil je meer weten over Always-on campagnes of vrijblijvend advies op het gebied van (Digital) Out of Home adverteren? Neem dan contact met ons op!