Buitenreclame biedt merken krachtige zichtbaarheid maar er zijn ook volop kansen om de impact te maximaliseren door strategische keuzes te maken.
Wij zien buitenreclame als een kans om de juiste boodschap op het juiste moment en de beste locatie over te brengen. Door strategische keuzes en inzichten helpen we jullie om de campagne steeds verder te verbeteren en te verfijnen, zodat elke uiting maximale impact heeft.
Bij YMG zien we buitenreclame als een kans om de juiste boodschap op het juiste moment en de beste locatie over te brengen. Door strategische keuzes en inzichten helpen we jullie om uw campagne steeds verder te verbeteren en te verfijnen, zodat elke uiting maximale impact heeft.
Locatie is alles. Uit het nieuwe buitenreclame onderzoek (BRO next) blijkt dat maar liefst 83% van de consumenten buitenreclame bewust opmerkt en dat 46% van de passanten een reclameboodschap beter onthoudt wanneer deze op een locatie is geplaatst die past bij de doelgroep. Locatie is dus essentieel! Wij selecteren dus locaties die niet alleen goed zichtbaar zijn, maar ook naadloos aansluiten bij de doelgroep en de campagneboodschap.
Uitzendtijden kiezen maakt het mogelijk om digitaal nog gerichter te communiceren. Uit het eerdergenoemde onderzoek blijkt dat 57% van de ondervraagden aangeeft eerder op advertenties te letten wanneer deze aansluiten bij hun dagelijkse routine. Door zorgvuldig te kiezen wanneer en waar we digitale advertenties tonen, kunnen we inspelen op het dagelijkse ritme van de doelgroep.
Met meer dan 30 jaar ervaring en een focus op locatiegerichte campagnes helpen wij jullie om uw campagne effectiever te maken, keer op keer.
Meer weten?
Wil je meer inzicht in hoe wij uw campagne kunnen optimaliseren? Neem gerust contact met ons op!