Ter promotie van het programma ‘Drunk History’ van Comedy Central werden wel erg toepasselijke posters gebruikt. Zowel op Abri als Billboards formaat werd de indruk gewekt dat de kijker in licht beschonken toestand verkeerde. Zie onderstaande foto en oordeel zelf.
Drunk History
In Amerika en Groot-Brittannië is ‘Drunk History’ al een enorm succes en nu moet ook Nederland eraan geloven. BN’ers met een glaasje teveel op vertellen de meest opvallende geschiedenisverhalen en dat is de moeite van het kijken waard. Dronken artiesten, acteurs en presentatoren vertellen over de meest bezopen schandalen uit onze geschiedenis. Alle verhalen zijn gebaseerd op personen die daadwerkelijk geleefd hebben.
De buitenreclame campagne was zichtbaar in onder anderen Amsterdam, Utrecht, Rotterdam en Den Haag. Er werd gebruikt gemaakt van een aantal verschillende uitingen om op deze manier de gasten die deelnemen aan het programma te presenteren.
We helpen je graag!
Wil je meer informatie over creatief adverteren of vrijblijvend advies op het gebied van (Digital) Out of Home adverteren? Neem dan contact op via john.vanderburg@ymediageneration.nl of door te bellen naar 06 51 34 47 79.