Free cookie consent management tool by TermsFeed Skip to main content

BRO Next wint AMMA Award voor beste research!

Een nieuwe standaard voor buitenreclame-onderzoek wordt beloond met de hoogste eer in de mediabranche.

Innovatie in buitenreclame-onderzoek
Het vernieuwde buitenreclameonderzoek BRO Next heeft de AMMA Award voor Beste Research gewonnen. Het onderzoek, ontwikkeld in samenwerking met Stichting JIC Buitenreclame, Outreach, bVA, PMA en Ipsos Out Of Home, brengt een frisse en innovatieve kijk op het meten van Out-of-Home campagnes.

Slimmer meten, beter plannen
BRO Next combineert traditionele onderzoeksmethoden met technologie zoals appmeting, eye tracking en geavanceerde databronnen. Door de integratie met het Nationaal Media Onderzoek (NMO) ontstaat een uniek crossmediaal bereikmodel – een grote stap richting één uniforme mediameting in Nederland. Dit maakt het plannen, meten en optimaliseren van buitenreclamecampagnes slimmer dan ooit.

Samenwerking als sleutel tot succes
De award benadrukt het belang van samenwerking binnen de branche. Mede dankzij de inzet van alle betrokken partijen is BRO Next uitgegroeid tot hét fundament voor effectievere en transparantere buitenreclame.

Meer weten?

Wil je weten wat BRO Next kan betekenen voor jouw merk of campagne? Neem contact op!

Y Media Generation – Out of Home professionals.

Contact