Opdrachtgever:
CANAL+
CANAL+ / CASE
Campagnegebied:
Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht en Leidschendam
Mediatypen:
O.a. Abri’s, Pillars, groot formaat schermen, winkelcentrum Abri’s, portrait Billboards, Reclamemasten, metro tunnelprojectie, NS-Abri’s en Metro-Abri’s (singles + triples),
Doelgroep:
M/V 18-75 jaar
12 verschillende verschijningsvormen
De campagne van CANAL+ was prominent zichtbaar op maar liefst twaalf verschillende Out-of-Home mediatypen in o.a. Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht. Zo werden er naast de traditionele analoge Abri’s verschijnende digitale mediavormen ingezet die zicht perfect leenden voor geanimeerde content. De digitale media hebben we -in tegenstelling tot de gedrukte posters- op specifieke tijdstippen laten uitserveren.
Digitale ’tunnelreclame’
Voor deze campagne werd naast de meer gebruikelijke Out-of-Home reclame ook gebruik gemaakt van digitale Tunnelreclame. Op de wanden van de metrotunnel tussen de stations Blaak en Beurs zijn verticale led strips aangebracht die full motion beelden tonen die reizigers zien zodra de metro in volle vaart voorbijkomt. Door de snelheid van de metro lijkt het alsof je middenin een film zit zodra je uit het raampje kijkt. Een foto hiervan vind je hieronder.
Campagnefoto’s.
Vrijblijvend buitenreclame-advies.
Benieuwd geworden naar onze mogelijkheden? Neem contact met ons op!