EYE - OUDE BEELDEN / CASE

Opdrachtgever:
Eye Filmmuseum

Campagnegebied:
Landelijk

Mediatypen:
Digitale schermen in winkelcentra en openbaar vervoer

Het hele jaar te zien

Waar reguliere campagnes vaak een week of twee weken zichtbaar zijn is de campagne van ‘Eye Oude Beelden’ al sinds begin 2022 live. In samenwerking met de VriendenLoterij wordt oud beeldmateriaal uit het Eye filmarchief vertoond op groot formaat digitale schermen in winkelcentra en openbaar vervoer in heel het land. Bij de inplannen van de campagne zijn er alleen digitale schermen ingezet die zich op prominente locaties bevinden, minder goed zichtbare objecten hebben we links laten liggen.

Oud beeldmateriaal

Het videomateriaal voor de campagne bestaat uit korte fragmenten van oud beeldmateriaal uit het filmarchief van het Eye Filmmuseum. Bij de video’s wordt aangegeven waar het zich heeft afgespeeld en in welk jaartal. De campagne is in ieder geval tot mei dit jaar zichtbaar.

Campagnefoto’s.

Vrijblijvend buitenreclame-advies.

Benieuwd geworden naar onze mogelijkheden? Neem contact met ons op!