Free cookie consent management tool by TermsFeed Skip to main content
 

Storytel

Storytel is een van ’s werelds grootste abonnementsdiensten voor het streamen van luisterboeken en e-books. Het platform bevat ruim 250.000 boeken die overal, zowel on- als offline, te beluisteren zijn. Sinds kort kunnen daar ook de luisterboeken van Harry Potter aan worden toegevoegd.

Opdrachtgever:
Storytel Nederland

Campagnegebied:
Amsterdam

Mediatypen + aantallen:
Digitale Metro Abri’s, Abri’s & Digitale Schermen

Doelgroep:
M/V 18-75

Targetting:
Stadscentrum en metrostations

Doelstelling campagne

Twintig jaar geleden werden de wereldberoemde Harry Potter luisterboeken voor het eerst in het Nederlands uitgebracht en ingesproken door de veelgeprezen Jan Meng. Zijn versies zijn vandaag nog net zo geliefd en blijven beschikbaar op Storytel. Ter ere van het jubileum brengen Pottermore Publishing en Storytel de Nederlandse luisterboeken opnieuw uit met de prachtige stem van actrice Jouman Fattal. Haar vertaling brengt een betoverend nieuw geluid voor een nieuwe generatie luisteraars. Reden genoeg om dit – met behulp van buitenreclame – eens goed onder de aandacht te brengen!

Stukje magie op Amsterdamse metrostations

In samenwerking met Storytel en CS Digital Media bedachten we een manier om de magische wereld van Harry Potter iets dichterbij te brengen. Zes keer per uur hoorden metroreizigers op de vijf grootste stations van Amsterdam hun favoriete fragmenten uit Harry Potter en de Steen der Wijzen. Hoewel reizigers niet onderweg zijn naar Zweinstein kunnen ze wel de betoverende stem van Jouman horen en meegaan op Harry zijn eerste reis naar school. Om verder te luisteren hoefden de luisteraars alleen maar één van de QR codes te scannen die op de metro Abri’s aanwezig waren. Naast de planning en uitvoering van de betreffende media hebben we ook het drukwerk voor Storytel uit handen genomen

Ludiek & doelgroepgericht

Ruth de Jager, Country Manager Nederland bij Storytel, is erg blij met de campagne: “Bij Storytel brengen we verhalen graag op een ludieke manier. Door de reizigers op de stations te verrassen met de betoverende stem van Jouman laten we ze kennismaken met deze bijzondere ervaring. Veel van onze gebruikers geven bovendien aan graag te luisteren tijdens een rit met het OV, de campagne sluit daarom ook naadloos aan bij onze doelgroep”.

Campagnefoto’s.

Vrijblijvend buitenreclame-advies.

Benieuwd geworden naar onze mogelijkheden? Neem contact met ons op!