Opdrachtgever:
AVROTROS
Campagnegebied:
Landelijk
Mediatypen:
Digitale Reclamemasten, Digitale Pillars, Digitale winkelcentrum schermen & Digitale Abri’s
Doelgroep:
M/V 18-75 jaar
Digital Out of Home
De (Out of Home) campagne ter promotie van het nieuwe seizoen van Wie is de Mol? was er een met een digitaal en technisch karakter. Alle formaat buitenreclame die zijn ingezet voor de aankondiging van de plaatsen waar fans konden meespelen om de kandidaten bekend te maken waren digitaal. En niet alleen dat, ook is bij het merendeel van de objecten ervoor gekozen om een digitale aftelklok aan de uiting toe te voegen. Zo wisten de Wie is de Mol? fans precies wanneer ze konden beginnen met de zoektocht naar de kandidaten.
HTML5 aftelklok
De aftelklok werd gebruikt voor zowel de Digitale Reclamemasten, Pilaren en de digitale (winkelcentra) Abri’s. In de bestaande uiting hebben we doormiddel van een internetverbinding (HTML5) een de klok exact laten aflopen naar het gewenste moment. Tot 14:00 werd er afgeteld. Daarna vond er een uitingwissel plaats die zichtbaar was tot 14:30.
Campagnefoto’s.
Vrijblijvend buitenreclame-advies.
Benieuwd geworden naar onze mogelijkheden? Neem contact met ons op!