Naast het logistieke proces voor analoog en digitaal drukwerk hebben we een belangrijke stap gezet in de verdere optimalisatie van onze dienstverlening: de introductie van AI-technologie om jullie artwork nóg beter te analyseren en adviseren.
Van locatie tot content: alles moet kloppen.
Het logistieke proces van drukwerk – van planning tot plaatsing – voeren we zorgvuldig en efficiënt uit. Maar we weten dat het succes van een campagne niet alleen afhankelijk is van de juiste locaties en timing. De content, de opmaak en het artwork spelen een essentiële rol in het behalen van sterke resultaten.
Daarom controleren we vanaf nu jouw artwork met behulp van een geavanceerd AI-aangestuurd softwareprogramma. Deze technologie combineert verschillende geavanceerde analysemethoden, waaronder:
- Eye-tracking simulaties: Om te bepalen welke elementen direct de aandacht trekken.
- Omgevingsanalyse: Om te beoordelen hoe het ontwerp zich verhoudt tot de plaats waar het wordt getoond.
- Effectiviteitsvoorspellingen: Op basis van data uit eerdere campagnes en wetenschappelijke modellen voorspelt de software hoe goed de boodschap presteert bij de doelgroep.
Met behulp van deze inzichten voorzien wij jullie van een uitgebreide rapportage. Hierin staan zowel de sterke punten als mogelijke verbeteringen van het artwork vermeld. Zo zorgen we ervoor dat elke campagne niet alleen op de beste locaties te zien is, maar ook optimaal aansluit bij de kijker! 😉
Onze ervaring leert dat zelfs de beste locaties en tijden niet het gewenste effect hebben als de visuele content niet opvalt of aansluit bij de doelgroep. Met dit AI-programma zorgen we ervoor dat jullie campagnes op alle vlakken uitblinken, van locatiekeuze tot creatieve invulling.
Meer Weten?
Wil je weten hoe wij met AI en onze expertise het maximale uit jouw campagne kunnen halen? Neem contact met ons op – we denken graag met je mee!