Wauw! De audio prikkel is in de diverse metrostations aan het bewegende beeld toegevoegd. De totaalbeleving is daardoor volledig audiovisueel. Nu nog geur toevoegen en het plaatje is compleet. Dat hoeft overigens niet lang te duren. ‘Onze’ heel-Holland-bakt-geurtram reed al een tijdje door Amsterdam.

De metropanelen die superieur geluid produceren geven een extra dimensie aan de commerciële uitingen van de adverteerder. Daardoor krijgen campagnes nog meer impact, want ook de herinneringswaarde wordt fors vergroot. Onze hersens slaan de door diverse prikkels ontvangen signalen veel duidelijker op. De combi beeld en geluid leent zich uitermate goed voor het vertonen van filmtrailers. Maar ook voor complete commercials is het medium geschikt. Het gaat in totaal om 12 digitale schermen waarbij het gebruik van geluid mogelijk is. De schermen zijn om de onderstaande stations te vinden:

  • Amsterdam RAI
  • Amsterdam CS
  • Amsterdam Weesperplein
  • Amsterdam Waterlooplein
  • Amsterdam Zuid WTC
  • Rotterdam CS
  • Rotterdam Kralingse zoom
  • Rotterdam Blaak