Een sanitaire stop is een ideaal lees- en kijkmoment om producten onder de aandacht te brengen. Gedurende het spreekwoordelijk ‘ogenblik voor jezelf’ kan de doelgroep nu ook digitaal bereikt worden. Het traditionele A3 frame is in de nieuwe digitale vorm in staat om beelden realtime te updaten, op tijdsmomenten te wisselen en bewegende beelden en animaties toe te voegen. Toiletreclame 2.0 noemen we dat. Ga er maar even voor zitten!

De techniek op zich is al bijzonder, maar bij zittoiletten is dit helemaal uniek. De digitale schermen bevinden zich altijd op de muur boven het zittoilet. Daardoor bestaat de kans dat je letterlijk met je rug naar het scherm zit en deze dus niet of heel kort ziet. Het systeem lost dit echter handig op, het detecteert namelijk of de persoon blijft staan of gaat zitten. In het geval dat hij gaat zitten wisselt de uiting naar spiegelbeeld en ziet ‘de bezoeker’ de reclame via een spiegel terug!

Meer weten over de inzet van toiletreclame 2.0? Neem gerust contact met ons op!