Albert Heijn Media is sinds april gestart met het uitrollen van digitale videoschermen in de winkelpuien en zet daarmee een stap in de wereld van Digital Out of Home (DOOH) advertising. Per eind maart zullen er circa 800 schermen hangen, die verdeeld zijn over ruim 300 winkels door heel Nederland.

100% point-of-sale

Dit nieuwe medium biedt adverteerders de mogelijkheid om grote groepen shoppers en passanten te bereiken met een advertentie in full video. De communicatie is 100% Point-of-Sale, en dat biedt veel voordelen. Het was –bij ons- natuurlijk al mogelijk om een campagne selectief in te zetten binnen een bepaalde straal van een retailer. Nu is het zelfs mogelijk om tot in de supermarkt zelf te adverteren.

Programmatic buying

De programmatic buying technologie stelt adverteerders in staat om volledig geautomatiseerd en op dynamische wijze plekken in te kopen. Het toevoegen van (externe) databronnen zal ervoor zorgen dat de commercial nog relevanter (op het juiste moment en bij de juiste doelgroep) afgespeeld wordt.

We helpen je graag!

Wil je meer informatie over adverteren in en rondom supermarkten of vrijblijvend advies op het gebied van (Digital) Out of Home adverteren? Neem dan contact op via john.vanderburg@ymediageneration.nl of door te bellen naar 06 51 34 47 79.

Bron: Albert Heijn