Met (mobiele) pop-up stores bereik je je doelgroep op een manier die niet te vergelijken is met welk ander mediatype dan ook. De tijdelijke pop-up stores, glazen containers of showrooms kunnen gemakkelijk worden geplaatst op vele (unieke) toplocaties. Denk daarbij aan stadscentra, stations, winkelcentra, vliegvelden en jaarbeurzen. Na de campagne worden ze met hetzelfde gemak ook weer verwijderd.
Mobiele pop-up stores kunnen worden ingezet als statische vitrine, maar lenen zich ook uitstekend als activatieruimte. Met dat laatste kan zeer effectief worden ingespeeld op de huidige beleveniseconomie waarin steeds meer gezocht wordt naar spraakmakende interacties met de doelgroep. De expositieboxen kunnen custom-made ingericht worden en bieden vanwege de veelzijdige oppervlakte vele mogelijkheden om een eigen concept neer te zetten.
Daarnaast kunnen we een (mobiele) pop-up store nog meer kracht bijzetten door andere vormen van (tijdelijke) buitenreclame aan de campagne toe te voegen. Hiermee kan een eigen identiteit nog krachtiger worden overgebracht in de openbare ruimte.