Young Millennials is een moeilijk te bereiken doelgroep. Dat was al zo, en dat is het nu nog steeds. Of toch niet? Samsung zegt –op basis van onderzoek- een antwoord te hebben op dit lastige vraagstuk: Digital-Out-of-Home!

Lastige doelgroep

Young Millennials zijn geboren tussen 1980 en 2000 en zijn opgegroeid in de digitale revolutie. Ze kijken steeds minder lineaire televisie, lezen geen folders en hoewel deze doelgroep voornamelijk online zit, weerhouden ze zich doormiddel van adblockers van online advertenties. Het is dus niet gemakkelijk om de aandacht te krijgen van deze moeilijke doelgroep. Daarom vragen adverteerders zich af hoe ze Young Millennials wél kunnen bereiken.

Digital Out-of-Home (DOOH) is zowel stand-alone als additioneel een van de antwoorden. Verschillende onderzoeken tonen inmiddels aan dat DOOH een waardevolle en onmisbare toevoeging is in het bereiken van Young Millennials. De doelgroep bevindt zich buiten, daar waar (Digital) Out-of-Home veelvuldig aanwezig is. Onder andere op NS-stations, waar 55% van de frequente treinreiziger tussen de 18 en 34 jaar oud is.

We helpen je graag!

Y Media Generation weet –zoals onze naam al een beetje verklapt- als geen ander deze ‘generatie Y’ doeltreffend te bereiken. Wil je meer informatie of vrijblijvend advies op het gebied van (Digital) Out of Home adverteren? Neem dan contact op via john.vanderburg@ymediageneration.nl of door te bellen naar onderstaand telefoonnummer.