Een metroraam dat plotseling in een soort tv-scherm verandert. Dat is wat reizigers tussen de stations Blaak en Beurs vanaf heden te zien krijgen. Met behulp van moderne technologie is het mogelijk om te adverteren in de Rotterdamse metro, oftewel: digitale tunnelreclame!

Led strips op tunnelwand

Op de wanden van de metrotunnel tussen Blaak en Beurs zijn verticale led strips bevestigd over een afstand 130 meter. Wanneer de metro hier met een bepaalde snelheid langskomt lijkt het bijna alsof je midden in een film zit wanneer je uit het raam kijkt. De techniek maakt het zelfs mogelijk om full-motion beelden te vertonen.

De eerste advertenties op de digitale tunnelwanden zijn deze week van Samsung en Fanta. Elke campagne duurt 10 seconden en komt in een loop van zes advertenties, die elkaar bij elke metro afwisselen.

Meer weten?

Wil je meer informatie of een impressievideo van digitale tunnelreclame ontvangen? Neem dan contact met ons op via info@ymediageneration.nl of door te bellen naar 0512-583050.