Het wordt (gelukkig) steeds drukker op straat…

In de meeste grote steden hangen de winkeliers de omzetvlag uit. En ook in de kleinere plaatsen zal dat snel gebeuren. De digitaal georiƫnteerde consument verruilt in toenemende mate het beeldscherm met de fysieke etalages in de winkelstraten. Hier en daar piekt het aantal bezoekers met 15% ten opzichte van de periode voor corona. Buitenreclame kan in deze ontwikkeling natuurlijk niet ontbreken. De potentiƫle klant kan vanaf zijn of haar woonadres tot aan de winkelstraat stap voor stap voor een aankoop warm gemaakt worden. Die weg van huis- tot winkeldeur hebben we bij Y Media Generation haarscherp in kaart gebracht, met alle touchpoints die de consument onderweg tegenkomt. Wij zijn experts in de selectie van de Out of Home locaties, de onafhankelijke inkoop en de feilloze afhandeling.

Meer weten?

Wil je meer weten over de ontwikkelingen in de buitenreclame of vrijblijvend advies op het gebied van (Digital) Out of Home adverteren? Neem dan contact met ons op!