Hier kan geen mens omheen. Zelfs Dafne Schippers niet. Recht tegenover het Olympisch Stadion en op meerdere cruciale plaatsten in Amsterdam toont Nike wat formaat aan impact bijdraagt. Dafne rent je in stop-motion tegemoet. Een briljante manier om Out of Home actueel en geïntegreerd in te zetten.

Het is bij Nike niet alleen op gebied van formaat ‘out of the box’ denken, maar zeker ook door de doordachte integratie van deze campagne met social media, print media, tv-spots en event. Alle zaken zijn goed en effectief op elkaar afgestemd. De som werkt aantoonbaar beter dan het resultaat van de losse delen. Laat Y Media Generation eens vrijblijvend voorrekenen wat Out of Home aan uw media-campagne resultaat kan toevoegen. En geloof ons, het hoeft niet gelijk zo groot!

We helpen je graag!

Wil je meer informatie of vrijblijvend advies op het gebied van (Digital) Out of Home adverteren? Neem dan contact op via john.vanderburg@ymediageneration.nl of door te bellen naar onderstaand telefoonnummer.