De waslijn van De Grote Vriendelijke Reus nam vanaf eind juni een riante plek in bij De Hallen in Amsterdam. De Grote Vriendelijke Reus had hier tijdelijk zijn kleding te drogen gehangen, zodat hij weer fris en fruitig kon afreizen naar de volgende stad. Vanaf 11 juli (week 28/29) te zien in Utrecht. Wordt vervolgd…

Filmdistributeur Entertainment One Benelux heeft in samenwerking met buitenreclame (Out of Home) specialist Y Media Generation deze actie in het leven geroepen. Het gaat om puur handwerk, aangezien geen enkele winkel dergelijk kolossale kledingmaten verkoopt. Het zijn realistische proporties en zo kan iedereen een goed beeld krijgen van GVR’s kledingcollectie. Met deze unieke actie wordt met name het effect van ‘Out-of-the-Box’ denken door Y Media Generation gepropageerd.

Wilt u ook dat er over uw campagne wordt gesproken? Dat uw product de pers haalt? Laat ons eens vrijblijvend creatief meedenken met de launch van uw campagne.