Een nieuw digitaal netwerk in en om de drukstbezochte parkeerlocaties van Amsterdam maken kopers van kijkers! Je kunt er niet langer omheen, het imposante netwerk van Digital Inner City bestaat uit maar liefst 50 digitale schermen en wordt begin mei 2016 gelanceerd.

De digitale panelen zijn van hoge optische kwaliteit en gepositioneerd nabij drukbezochte locaties in hartje Amsterdam zoals De Bijenkorf, Museumplein, Leidseplein, Westerpark, P.C. Hooftstraat, Waterlooplein en Rembrandtplein. Digital Inner City is perfect in te zetten om shoppers en zakelijke reizigers te bereiken vanwege de ligging nabij het Point of Sale.

Net zoals bij de andere digitale media kan de adverteerder kiezen voor zichtbaarheid in een gedeelde loop of voor ‘Full Ownership’, waarbij een campagne gedurende één dag exclusief te zien is. De digitale panelen zijn zowel selectief als in een netwerk in te zetten.

Wees er als eerste bij en neem vandaag nog contact met ons op. Enkele van de meest fraaie locaties zijn nog vrij!