Met digitale tankstation reclame op Abri-formaat ben je verzekerd van een gigantisch bereik. Nederland tankt wat af. Maar het gaat niet alleen om brandstof wat er afgerekend wordt. Dat is in ‘slechts’ zo’n 60% het geval. Dat betekent dat de rest het tankstation als een buurtspeciaalzaak of gemakswinkel onderweg ervaart. Soms zelfs als een ruim voorziene supermarkt die buiten de reguliere winkeltijden open is. Dat is lekker makkelijk, dus een proces dat zich steeds sterker ontwikkelt.
Tankend Nederland kan ‘On the Go’ terecht om bij het tankstation de bestelde boodschappen op te pikken, de auto te wassen, wat te drinken, een vers broodje of maaltijd te nuttigen, tijdschriften te kopen en vanuit de (mini)supermarkt de dagelijkse boodschappentas te vullen.
Met 600 digitale full-motion Abri’s verspreid over een landelijk netwerk van wegrestaurants en tankstations wordt de aandacht van de tankende consument op de producten van adverteerders gevestigd. Dat kan digitaal, dus volledig op de behoeftemomenten van de betreffende consument worden afgestemd. 40% Van hen koopt gemiddeld drie producten. Zit uw product daar al tussen?