Wie een (bijna) fysiek contactmoment met de doelgroep zoekt kan feitelijk niet om digitale toiletreclame heen. Op bepaalde high traffic horeca- en cinemalocaties staan 19” Full HD-schermen opgesteld om reclames één-op-één aan de man of vrouw te brengen. Dit wordt gedaan middels digitale panelen boven de urinoirs en zittoiletten maar ook met behulp van digitale spiegels. Gedurende het toiletgebruik blijft het product van de adverteerder actief in beeld.
De toiletpanelen zijn uitsluitend geplaatst op toplocaties waar tot 4500 toiletbezoeken per dag plaatsvinden. De schermen zijn verbonden aan een centraal CMS-systeem en kunnen realtime worden geüpdate. Door middel van detectie is op ieder moment van de dag het bereik meetbaar.
Digitale Toiletreclame is betrekkelijk nieuw, maar nu al de toekomst. Een combinatie met traditionele toiletreclame verhoogt het effect van de campagne. Bij Y Media Generation vertellen we u er graag meer over. Het toilet persoonlijk verkooppunt; een plek waar iedereen wel een (paar) keer per dag of avond langs moet komen.