Luchthaven reclame op Schiphol of een van de andere Nederlandse luchthavens staat garant voor een hoog bereik. Meer dan 71 miljoen reizigers maken jaarlijks gebruik van de faciliteiten op Schiphol. Tel daarbij de 9 miljoen personen die de regionale luchthavens als hub of doel gebruiken en je spreekt over een potentieel van 80 miljoen reizigers. En al die reizigers hebben gemiddeld 2,5 uur tijd om naar producten van adverteerders te kijken!

Luchthavens passen alle mogelijke media en middelen toe om de wachttijd van al die reizigers zo plezierig mogelijk te maken. Hoe meer er te zien en te beleven valt, hoe korter het wachten gevoelsmatig duurt. Alleen al door te adverteren op Schiphol is de confrontatie met Out of Home middelen daardoor gigantisch.

De doelgroepen zijn daarnaast zeer divers. Van korte vakantievluchten met het hele gezin tot verre zakelijke bestemmingen voor top-CEO’s. Door goed in kaart te brengen wie zich waar, wanneer en vooral waarom op de luchthaven bevindt, kun je structuur aanbrengen. Dat structureren is een taak voor Y Media Generation. Digitale programmeerbare contant de sleutel tot succes.

Gerelateerde buitenreclame

Billboards (digitaal)

Tantstation Abri’s

Reclamemasten (digitaal)

Contact

Wil je meer weten over luchthaven reclame of een vrijblijvende offerte aanvragen? Vul onderstaand contactformulier in of bel ons op 0512-583050