Met 576.923 bezoekers per week is winkelcentrum Hoog Catharijne het drukste winkelgebied van Nederland. Het is gebouwd naast het Centraal Station van Utrecht en is daarmee de belangrijkste toegangspoort tot het centrum van de stad. Het is na Schiphol zelfs het meest drukbezochte kruispunt van het land, en dat biedt mogelijkheden.
Bij het betreden van het winkelcentrum springen zes digitale zuilen direct in het oog. In de hal van de hoofdingang zorgen de zes uniek vormgegeven 360° LED-schermen voor onbegrensde creativiteit en geven uw merk de eerste indruk die het verdient. De meekleurende LED-strips boven en onder de schermen geven uw boodschap daarbij nog meer attentiewaarde.
De 360° reclameboodschappen zijn in een loop van één minuut tien seconden zichtbaar. Met een formaat van bijna tien vierkante meter per stuk zijn ze dan ook niet te missen. Naast The Pillars zijn tal van andere mogelijkheden om te adverteren op Hoog Catharijne en andere winkelcentra. We informeren u hier graag over!