In sommige situaties is Out of Home eigenlijk Point of Sale. Een goed voorbeeld hiervan is winkelcentrum reclame, daar waar de uiteindelijke besteding van de consument plaatsvindt. De 125 grootse winkelcentra van Nederland bieden de mogelijkheid om op ruim 1000 digitale Abri-schermen Full Motion reclames te presenteren. Omdat de schermen programmeerbaar zijn is het aanpassen van de reclameboodschap aan tijd en omstandigheden een fluitje van een cent. Zo adverteert u alleen op momenten dat de reclame relevant is voor de aanwezige consumenten.
De digitale Abri’s kunnen naast HD-Stills ook animaties en korte commercials vertonen. Daardoor wordt de impact vergroot en de kwaliteitsbeleving van uw A-merk gewaarborgd. Digitale Abri’s staan op plaatsen waar mensen winkelen. Letterlijk in de directe omgeving van de aankoopbeslissing. Digitale Abri’s worden gezien als de laatste schakel van de ‘Last Mile’, de weg die de consument richting aankoop aflegt. Met een Digitale Abri reclame in een winkelcentrum stuurt u regelrecht het aankoopproces.