Amsterdam is gezegend met een goed en breed opgezet openbaar vervoersnetwerk. Als inwoner, bezoeker of toerist kun je letterlijk dag- en nacht alle kanten op en dus overal in de stad komen. Dat betekent ook dat alle vormen van openbaar vervoer in de hele stad door Jan en alleman goed gezien en opgemerkt worden. Reclame op bussen, trams en veerponten zijn met zo’n volume dan ook uiterst effectief. Daar is feitelijk geen ander medium tegenop gewassen.

Gezien worden in Amsterdam? Dat regelen we!
JCDecaux heeft met de onlangs verworven aanbesteding niet alleen het openbaar vervoer in handen. Ook de bestaande exploitatie van Abri’s, Mupi’s, Digitale Abri’s (Metropole netwerk), Première Billboards en Vitrine Billboards vallen onder hetzelfde beheer. Daarmee is het mogelijk om heel Amsterdam met alle Out of Home mediavormen van JCDecaux in een keer te bereiken.

Zie je door de bomen het Amsterdamse reclamebos niet meer…?
Met zo’n enorm aanbod aan buitenreclame is het voor de gemiddelde adverteerder moeilijk kiezen. Zeker als er wat kleinere budgetten beschikbaar zijn. Gelukkig zijn er experts om je in zo’n situatie wegwijs te maken. Wij van Y Media Generation maken daar een sport van. We kennen elke Out of Home ruimte en beoordelen die stuk voor stuk op effectiviteit. Zo ben je ervan verzekerd dat je reclamebudget optimaal wordt ingezet en maximaal resultaat oplevert.

Wil je meer informatie over de inzet van Out of Home media in Amsterdam? Wij vertellen het je gratis en graag! Bel mij direct: John van der Burg 06 51 34 47 79.