Out of Home verdient beter Nieuws Out of Home verdient beter Grote media zoals Print & televisie hebben het steeds lastiger om bereik te genereren. Dit…Patrick25 september 2018
Digital Out-of-Home bereikt Young Millennials als geen ander InnovatieNieuws Digital Out-of-Home bereikt Young Millennials als geen ander Young Millennials is een moeilijk te bereiken doelgroep. Dat was al zo, en dat is…Patrick17 augustus 2018
De Avenue brengt Buitenreclame naar een hoger niveau InnovatieNieuws De Avenue brengt Buitenreclame naar een hoger niveau Het allereerste digitale full HD portrait display van Nederland is een feit. Met zijn indrukwekkende…Patrick14 augustus 2018
Nieuwe Out of Home toepassingen InnovatieNieuws Nieuwe Out of Home toepassingen De Out of Home markt blijft maar groeien en daarmee ook de toepassingen. Op digitaal…Patrick5 juni 2018
Creatieve do’s & don’ts digitale buitenreclame Nieuws Creatieve do’s & don’ts digitale buitenreclame Digital buitenreclame, oftewel Digital Out of Home (DOoH) wint steeds meer terrein ten opzichte van…Patrick5 juni 2018
Digital Out of Home wint terrein Nieuws Digital Out of Home wint terrein Onlangs publiceerde Fonk het Out of Home Onderzoek 2018*. Conclusie: de totale Out of Home…Patrick3 juni 2018
Prominente verschijning in Amsterdam Nieuws Prominente verschijning in Amsterdam Amsterdam kent veel groot formaat reclamezuilen, denk hierbij aan Billboards, Premiere Billboards, Steigerdoeken, de Veerpont en…Patrick25 april 2018
Doelgroepgericht adverteren met Programmatic Buying! InnovatieNieuws Doelgroepgericht adverteren met Programmatic Buying! Met Programmatic Buying bepaalt de adverteerder voor 100% wanneer zijn/haar product in beeld gebracht moet…Patrick25 april 2018
Digitale Abri’s promoten the Last Jedi InnovatieNieuws Digitale Abri’s promoten the Last Jedi Disney heeft als eerste adverteerder Digitale Abri's ingezet ter promotie van haar nieuwe Star Wars…Patrick24 april 2018